آموزش فیزیک بودجه بندی فیزیک روش مطالعه فیزیک تسلط به فیزیک در کوتاه ترین زمان

سوال این روزهای دانش آموزان : آیا کنکور در حال سخت تر شدن است ؟!

سوالی که دانش آموزها همیشه می پرسن اینه : آیا کنکور در حال سخت تر شدنه ؟!

 

سایت رسمی مهندس رزمگیر

کنکور 98 سخت یا آسان : جمع بندی خیلی جالب!

جواب کلی به این سوال اینه که هر سال کنکور مفهومی تر از سال قبل میشه 

 

اما برای جواب دقیق به این سوال نگاهی کردم به کنکورهای سه سال اخیر

و رفتم سراغ داوطلبان قوی ( رتبه های 1 تا 100) سه سال اخیر

اول کنکور ریاضی :

نتایجی که از تحلیل درصدهای داوطلبان قوی به دست آوردم :

 

همانطور که ملاحظه میکنید به راحتی میشود گفت بله هر سال کنکور در حال سخت تر شدن هست!

1. درس ریاضی : درصد میانگین داوطلبان قوی برای درس ریاضی در سه سال اخیر به ترتیب 92 - 84 - 74 درصد بوده و کاملا میشه دید که درس ریاضی به طور محسوسی هر سال در حال سخت تر شدن هست و داوطلبان قوی هر سال تقریبا 10 درصد ریاضی را کمتر از سال قبل زده اند .

 

2. درس فیزیک : بر خلاف درس ریاضی ، درس فیزیک در سه سال گذشته تغییر محسوسی نداشته ، میانگین درصد داوطلبان قوی در سه سال اخیر 91-85-87 بوده است ... هرچند فیزیک کنکور سال 91 از سال های 92 و 93 ساده تر بوده ولی درصدها نزدیکه پس میشه گفت فیزیک در این سه سال سخت تر نشده... برای اینکه راجع به بودجه بندی فیزیک در کنکور و بخصوص کنکور ۹۸ اطلاعات جامعی کسب کنید به مطلب زیر مراجعه کنید:

بودجه بندی فیزیک کنکور تجربی

3.درس شیمی : درس شیمی هم مانند درس ریاضی به طور محسوسی در حال سخت تر شدن هست ... درصد میانگین دوطلبان قوی برای درس شیمی در سه سال اخیر به ترتیب 93 - 83 - 73 درصد بوده و این یعنی داوطلبان قوی هر سال 10 درصد شیمی را کمتر از سال قبل زده اند!

 

4.بنابراین به طور کلی دروس تخصصی هر سال نسبت به سال قبل سخت تر بوده ، اگر داوطلبان قوی کنکور در سال 91 به راحتی دروس شیمی و ریاضی و فیزیک را بالای 90 درصد می زده اند ، در سال 93 ، دروس ریاضی و شیمی را نتوانسته اند بیشتر از 74 درصد بزنند .

 

5. درس ادبیات فارسی : تغییر محسوسی در سه سال اخیر نداشته است... در نتیجه می توان گفت در سه سال ااخیر به یک نسبت سخت بوده 

 

6.درس عربی : سختی سوالات سال 92 مثل 91 بوده اما در سال 93 درصد داوطلبان قوی پایین تر شده .. در نتیجه می شود گفت کنکور 93 عربی از سال قبل سخت تر بوده 

 

7. درس معارف : سختی سوالات سال 92 مثل 91 بوده اما در سال 93  داوطلبان قوی به میزان محسوسی درصد پایین تر ی زده اند ... در سالهای 91 و 92 داوطلبان قوی معارف را حدود  87 درصد زده اند ولی داوطلبان قوی سال 93 نتوانسته اند معارف را بیشتر از 72 درصد بزنند .

 

8. زبان انگلیسی : تغییر خاصی در درس زبان در سه سال اخیر قابل مشاهده نیست ....

 

9. پس به طور کلی میشود گفت دروس عمومی سال 92 نسبت به 91 در یک درجه سختی قرار داشته ولی کنکور 93 دروس عمومی کمی سخت تر بوده اند و دروس معارف و عربی سال 93 نبست به دو سال قبلتر آن سخت تر بوده اند ...

 

نتیجه گیری کلی : 

بله کنکور در سه سال اخیر در حال سخت تر شدن بوده هر چند درسهایی مثل فیزیک ، زبان انگلیسی و ادبیات در سه سال گذشته از لحاظ سختی تغییر نکرده اند اما دروس ریاضی و شیمی و بعد معارف و عربی هر سال سخت تر شده اند .

انتظاری که می رود اینست که کنکور امسال اگر سخت تر از 93 نباشد قطعا در هیچ درسی ساده تر نخواهد بود!

 

سایت رسمی مهندس رزمگیر

تحلیل اولیه کنکور 94- استاااااد  شییییمیییی خیییللیییی سختتتت بووووود

 

 

آیا کنکور در حال سخت تر شدن است

آیا کنکور سخت است

سطح دشواری کنکور

میزان سختی کنکور

کنکور سخت است

کنکور سخت است یا اسان

۹۴/۰۳/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
کوروش رزمگیر

نظرات (۸۶)

پس تا دوسال دیگه خدا به داد ما برسه:(
امتحانمون خیلی آسون تر از بچه های تجربی بود, ولی بازم سختی خودشو داشت:(
اصلا باورم نمیشه که دبیرمون همچین اشتباهی کرده باشه, سوالای ما رو داده واسه تجربیا سوالای اونا رو به ما :)
۱۶ خرداد ۹۴، ۲۱:۰۴
پاسخ:
دستش درد نکنه!
Pas ma ta do  sale  dige  bad bakhtim...:-(:-(
۱۷ خرداد ۹۴، ۱۹:۵۰
پاسخ:
احتمالا !

چقدر شما به ما روحیهههه میدین اصصصن داغوون !
دیگه دارم کم کم به فکر ترک تحصیل و ازدواج با یه پیره مرده50ساله به خاطره پول میافتمم
چون با با این روال من از درس به هیچ جا نمرسم!نکه نخونم بخخونمم نمرسممممم کلا
۱۹ خرداد ۹۴، ۱۷:۳۹
پاسخ:
اینکه کنکور سختتر بشه برا همه سخت تر میشه و کسی که بخونه اتفاقا براش بهترم هست!
امتحان نهایی چی؟؟
واقعا قراره برا  ما آسون تر باشه یا اینکه واسه دلگرمی گفتین؟
دستتون درد نکنه با این سیستم اموزشی کشور آخه این چه وضعشه اگه ما خواسته باشیم تو این سن جووووونی این قد استرس بکشیم تا کی مگه میخوایم عمر بعد اونوقت پزشکان میگن سال به سال داره بیماری msزیاد میشه آخه چرا اینقد بپه های مردمو اذیت میکنین برای تک تک مسعولین بخش اموزشی متأسف هستم تو کنکور امسال یکی از دوستامون به خاطر استرس شب کنکور فوت کرد خییییییییییلی برا همتون متأسفم یه کم به فکر سلامتی ما هم باشین.....ممنون میشم
الکی میگه......

mersi....chize jalebi bood
khoda b dademoon berese
طراحان سوالات فقط میخوان خودشون رو نشون بدن برای طرح یک سوال خود طراح 3ساعت وقت میزاره انتظار داره من دانش اموز در30 ثانیه جواب بدم به خدا من دانش اموز هم بلدم3ساعت بشیندم یه سوال طرح کنم طراحان کنکور هم نتونن حلش کنن
۲۴ تیر ۹۴، ۲۱:۵۸
پاسخ:
نه این اشتباه رو نکن .. باید هم یه طراح 3 ساعت برای طرح سوال وقت بکذاره ... اینکه طراح سه ساعت وقت میگذاره به این معنا نیست که برای حلش هم باید سه ساعت وقت گذاشت...اتفاقا هر چه وقت بیشتری برای طرح سوالات گذاشته بشه غربال بهتری بین داوطلبها صورت می گیره
واقعا با این روحیه دادنتون

کم کم میگم درسو ول کنیم ازدواج بهتره ها
۳۰ تیر ۹۴، ۲۳:۰۲
پاسخ:
اینکه کنکور سختتر میشه یه این معنی نیست که قبول شدن توش سختتره ... به این معنیه که غربال شاید بهتری بین کسانی که می خوان برن دانشگاه صورت می گیره
واقعا که واسه سیستم آموزشی کشورم نهایت تاسف رو دارم

۲ مرداد ۹۴، ۰۰:۱۸
پاسخ:
سیستم آموزشی کشور نیاز به تجدید نظر زیاد داره

پشت کنکوری پزشکی
مردشورسیستم آموزشی روببرن .بدبختمون کردین.من خیلی خوندم واسه پزشکی .این چه کنکوریه.اصلاکاملااشتباهه .نباید هیچ آزمونی گرفته بشه بچه هابایدتو دانشگاه سنجیده بشن بدبخننمون کردین.فرق من باکسی که سهمیه داره چیه؟؟؟؟هان؟؟؟کسی که نخوندم قبوله باسهمیه!!!منی که پدرم آرزوی دیدنم توی لباس پزشکیوداره وبیشترازهرکسی برام زحمت میکشه درحالیکه یک ارایشگرسادس...مردشوراین سیستم اموزشی
۲ مرداد ۹۴، ۲۲:۲۴
پاسخ:
بالاخره این چیزیه که هست و چون نمیتونیم تغییرش بدیم بهتره باهاش کنار بیایم !
پشت کنکوری پزشکی
کسانی که با نظرمن(پشت کنکوری پزشکی )،موافقن لطفابرام ایمیل بفرستن
Starfish944@yahoo.com
فقط فکر خودشون هستن پوووووووووووووول واقعا حلاله
خداانصافتون بده چراانقد به این بچه ها تو بهنرین روزای عمرشون استرس میدین ...الان دخترمن تیزهوشان که میخونه...معدل نهایش 19/84 واز همه تفریحاتش زده برای کنکور سال آیندش اما بااین انتقام پراسترسی که برگذار میشه زیاد امیدی به قبولیش نیست......به خدا گناه دارن این جوونا......مخصوصا تجربی که پذیرشش هم کمه
۳ مرداد ۹۴، ۲۲:۱۲
پاسخ:
اینکه کنکور بیش از حد مهمه حق با شماست ولی الان نسبت به 10 سال پیش شرایط خیلی بهتر شده ، تعداد شرکت کننده ها بسیار کمتر شده ، ظرفیت دانشگاه خیلی بیشتر شده و این یعنی شانس قبولی سال به سال داره میره بالاتر ، تعداد دفعاتی که بچه ها میتونن کنکور شرکت کنن بیشتر شده ، تاثیر معدل نهایی از هیچ به 30 درصد رسیده و دختر شما هم که معدلش انقدر خوب شده مقدار زیادی کار خودش رو راحت کرده و این مطلب هم که یک بررسی آماری از سختتر شدن کنکوره برای دانش آموزای تیز هوش خبر خیلی خوبیه!
میمونه نقش خانواده ها که تاثیرگذار باشن رو بچه ها!

تو رو خدا بگید تا سه سال دیگه کنکور حذف میشه
من تجربی ام معدلم شده 19/96 دارم از استرس میمیرم چون پزیرش تجربی کمه دایی من انسانی میخوند نتونست سراسری قبول شه حالا من که تجربی ام چیکار کنم دارم کتاب های خیلی سبز حل میکنم میترسم تو کنکور نتیجه قهوه ای شه
برای 6 سال دیگه...کنکور حذف میشه؟؟؟؟توروخدا جواب بدین
۲ مهر ۹۴، ۱۳:۱۱
پاسخ:
والا تو ایران برای دو سال بعد هم نمیشه پیش بینی کرد که چی میشه چه برسه به 6 سال دیگه!
ببخشید..یه سوال داشتم...ایا کنکور برای اونایی که کلاس ششم رو گذروندن حذف میشه یا نه؟؟
۲ مهر ۹۴، ۱۳:۱۱
پاسخ:
والا هیچی معلوم نیست ... قراره که به تریج درصد معدل تو کنکور بالاتر بره ولی اینکه حذف بشه یا نه هنوز با قطعیت نمیشه گفت
اهان..ولی بازم مرسی از این که گفتید..
پشت کنکورى تجربى
سلام مى خواستم بدونم امسال برازمین شناسى ضریب گذاشتن؟
اگه به خدا ایمان داشته باشید واز ته قلب بهش توکل کنید میفهمید که کنکور
چیزی نیست
من یک سال اومدم بخونم افسردگی گرفتم :|
نمیدونم تا سه سال دیگه میخام چجوری کنکور بدم؟!(فکر نکنم به سال دوم بکشم)
با سلام و ادب.سیستم اموزشی ما واقعا به لحاظ جنبه های علمی اموزشی در سطح بسیار پایینی قرار دارد.واقعا ازمون کنکور یک غول برای دانش اموزان شده که باعث ایجاد بسیاری از بیماریهای روانی در پرخطر ترین بازه سنی جوانان میگردد.اگر به دنبال یک نظام اموزشی مدون و برنامه ریزی شده باشیم خواهیم دریافت که در کشور های خارجی پذیرش بر اساس میل تحصیلی انجام شده.برای مثال من اگر به رشته پزشکی علاقه دارم میتوانم با یک ازمون بسیار مبتدی وارد ان شوم ولی با سنجش های میان دوره ای ازمایش میشوم که ایا من میتوانم یک پزشک موفق شوم یا خیر.بر خلاف نظام ما که شاید یک فرد مستعد رشته خاصی باشد ولی به دلیل کنکور نتواند وارد ان شود.در مجموع سیستم سنجش اموزشی به سمت زوال در حال پیش رویست.به امید بهبود روز افزون
درود برشماآقامحسن.حرفتو خیییلی خوب بود
میری خواستگاری میگن آقازاده کار دارن ؟ میری دنبال کار میگن متاهلی ؟ میری درس بخونی کار پیدا کنی میگن باید کنکور بدی !

خدا وکیلی این چه وضعشه .منه 16 ساله باید تو این سال های نوجوانی بهترین لذت و تفریحات رو داشته باشم ولی نمیشه همش باید درس بخونی. باید کلاس بری . باید آزمون قلمچی ثبت نام کنی. باید کتاب تست بخری . باید بیدار بمونی درس بخونی . مهمونی نری درس بخونی . کامپیوتر و گوشی محدود شه

چرا ؟!

همش به خاطره کنکوره :(((
والا دیگه دارم از زندگی و درس خوندن متنفر میشم .الان سه ساله پشت کنکوری هستم .اگه امسال دیگه پزشکی نیارم به اجبار خانوادم باید ازدواج کنم
این چه وضعشه؟؟میخواین چی و ثابت کنین؟؟؟؟؟؟آخه چراااا؟منه شاگرد اول باید پشت کنکوربمومم؟؟؟؟
به نظر من سخت تر باشه بهتره
.
.
.
چون حداقل رتبمون چشمگیر نبود بگیم سخت بود و این چیزا :-)
سلام خسته نباشی ب شما و همه دوستان کنکوری و پشت کنکوری ........... راستش پشت کنکور دیگ اخرشه صبر ایوب میخاد خدایا تا 24 تیر جلل الخالق.......درضمن سوال نمیدن ک ادم حلش کنه فقط میخان ایرانی بازی در بیارنو هی سخت ترش کنن البته ببخشیدا منظورم ب بعضیا بود با تشکر........
اق محسن این جا ایران است و پر از ایرانی ...ما پیشرفت کنیم/؟؟؟؟؟؟؟ با وجود بعضیا..... مگه میشه مگه داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فک کنم شما هیچ تعصبی نسبت به کشورمون ایران ندارین واصلا هم حرفهای قشنگی نمی زنین.یعنی چی اینجاایرانه وپراز ایرانی وپیشرفت نمیکنیم؟؟؟فک میکنین برای این جهان آدم های بی مصرفی هستیم؟واقعا که...
من ک کلاس شیشم رو رفتم کنکور دارم؟😓😢
با سلام بنده سوال که داشتم اینه که ایا امسال تربیت معلم بالای 10 هزار پذیرش داره یان متشکرم اگه جواب بدید
اقا بلاخره ک چی؟ چیکار میشه کرد؟ آیا شما با شکایت از وضع آموزشی و انتقاد از اینو اون میتونی توش تغییری ایجاد کنی؟؟ ما به تنهایی خیلییییی کوچیک تر از اونی هستیم ک بخوایم این نظامو عوض کنیم ....کنکور داره هر سال سخت ترو سخت تر میشه درست اما اینم یادتون باشه اگه قرار بود آسون باشه همه میرفتن دانشگاه اون موقع خیلی چیزا معنی و مفهومش فرق میکرد......فرق اونیکه رتبه برتر شده چیه؟؟؟ ......صد در صد اون اقای ررتبه1از وضع بد نظام آموزشی خبر داشته ....ولی حرصشو نخورده و با اراده و ایمان و توکل همه فکرو ذهنشو رو موفقیت و هدفش گزاشته..چیزی که اونارو از بقیه متمایز میکنه همین نکته هس...با قدرت اراده و تلاشو پشت کار هییچ چیز تو عالم هستی جلو دار شما نیست...

مهم نیست که قراره چقدر بد یا بدتر بشه، مهم اینه که تو باید انجامش
بدی...
معدل از چند به بابا تو کنکور95 تاثیر داره؟
معدل از چند به بالا تو کنکور95 تاثیر داره؟
نمیگذرم از باعثو بانیه کنکور زندگیه منو به اتیش کشید
Konkor kheili Sakht bood
یه دهمی بیچاره!!!!
امکان داره مثلا تا اون موقع منم تجربی قبول شم میشه رویایی نبووود؟
کنکور خر است!
تمام
به نظر من درسته که باید یه غربالگری صورت بگیره و خوب از بد جدا شه اما این بدین معنی نیست که من جوون 19 ساله انواع بیماری های عصبی رو بگیرم .به خاطر چی؟ به خاطر ایندم؟ نه بابا صحبت از ایناها گذشته بگین دانشجو نمیخوایم یا پول لازمیم برین غیر انتفاعی یا پیام نور.ما که خرمون از پل گذشت هدا بع داد انور پلی ها برسه
خدااااااااایا من بدبخت چه گناهى کردم که باید کنکورم تو سال97 بییفته . اگه خدایى نکرده ما کنکور 97یا رشته مورد علاقمون قبول نشیم باید چیکار کنیم آخه چون ما نه میتونیم پشت کنکور بشینیم نه چیزى . اى خدا اى کاش اینجا هم مثل بقیه کشورا بود
سلام من امسال کنکور دارم 8 ماه مونده به کنکوره ولی از استرسش شبا خوابم نمیبره واقن واسه ی ایران جهان سوم متاسفم که نوجوونا و جووناش باید تو سنی که میتونن قشنگ ترین لحظات زندگیشون را رقم بزنن واسه ی این کنکور لعنتی به بدترین لحظات تبدیل بشه علاوه بر این استرسی که الان دارم میکشم قطعا روی زندگی آینده ام اثر نامطلوب میذاره وتبدیل میشم به یه استرسی فوق االعاده عصبی که نه تنها جوونیم و زندگی نکردم بلکه به آینده ام گند زده شده حالم از سیستم آموزش ایران به هم میخوره سیستمی که هیچ وقت شادی نوجوونا را در نظر نمیگیره و واقن به اینکه پی بردم که تو ایران همه چی در همه برای همه ی عوامل متاسفم به امید یه روزی که به آدم های با درک تبدیل بشن و واقن راس گفتن که فرهنگیا( سیستم آموزش و پرورش )از همه بی فرهنگترن.
ممنون از اطلاع رسانیتون
اینکه کنکور سال به سال داره سخت ترمیشه یه امرطبیعی وکاملامناسبه(البته از نظرمن)چون وقتی کنکور سخت ترمیشه از اون طرف دوستان مادرسرتاسرکشور دارن رتبه های تک رقمی میارن ویاتوموسسات درس هایی روبخصوص دروس تخصصی رو 100%میزنن این یعنی جوونای این مملکت باهوش وزرنگ هستند واین روال داره ادامه پیدا میکنه پس مفهومی ترشدن کنکور یه امرواجب به شمارمیاد
امیدوارم همه ی کنکوری های عزیز به نتیجه ی دلخواهشون برسند
میگن کنکور 97 خیلی سخت برگزار میشه...ک نمیشه پشت کنکور موند....واقعیته یا شایعه?
سلام من کلاس هشتم هستم دیروز کنار پسرعموم بودم از کنکور ازش پرسیدم گفت بسیار سخت . توروخدا بگید سخته چجوریه .معدلم شده ۱۹/۶۴ایا امیدی هست توروخدا جواب بدید مرسی تو رشته ریاضی
سلام اخه چی بگم اینام خودشونو مسخره کردن با این کونکورشون سال به سال سخت ترش میکنن تا کسی نتونه دانشگاه دولتی و فرهنگیان قبول شه تا هزینه های دولت برای مردم کمتر بشه و در عوض فقط از مردم پول بچاپن و مردم رو تلکه کنن وگرنه دردشون از سخت تر کردن کنکور چیه و به چه علت این کارو میکنن گرچه بهانشون از این کار بالابردن سطح درس و تحصیل و سواده ولی با سوال سخت دادن اونا این کار صورت نمیگیره چون کسی که درس خوان باشه و بخواد بخونه مثل چی میاد میخونه و کنکور چه سخت باشه چه اسون باشه رتبه تک رقمیشو میگیره.پس همگی دولت مرموز و حیله گرمون رو بشناسید.مدیونید اگر نظرمو تایید نکنید.
تو حلق نظام اموزشی ایران خود ایران و اموزش و پرورشو سازمان سنجش ایران ریدم من که فقط به فکر زرنگ بازیه نه به فکر مردمش اگه اینا به فکر مردم بودن و دلشون به حال مردم میسوخت این کارو میکردن با ادم؟؟
دوستان من امسال پشت کنکوری تجربی ام یکساله بااینکه ازدواج کردم دارم می خونم وضع مالی هم افتضاح خدا لعنت کنه این روزگار و من ک شبا دیگ خواب ندارم مردم از استرس بیماری گرفتم ک فکر ما هاست
مرده شور ایران رو ببرن با این کاراشون،با این وضعیت روز به روز آمار مریضا بیشتر میشه،فک میکنین چرا اینقدر سرطان زیاد شده،به خاطر استرسی ک ب مردم میدن،خدا از این مسئولین و طراحان سوال نگذره ک چ بلایی سر جوونا آوردن،با این کارا همه باید بیخیال آرزوهاشون بشن،ایشالا خودشون یا بچه هاشون تقاص این کارا رو پس بدن،
نمیدونم چرا بعضی فکر میکنن انسانی اسون تره.انسانی اسون تر نیست ولی درساش جوری هست ک عموم میتونن بخونن و. صد البته یاد گرفتن دروسش خیلی سخت هست و مهم تر از اون نگه داشتن اطلاعات تا روز کنکور تو دهن خیلی مشکله....در ضمن سوالات عمومی انسانی همیشه حداقل سه برابر بقیه رشته ها سخت تره اگه نگاه کنین....یا سوالات فلسفه منطقش خود معلم ها ب زور جواب میدن خیلی معلم ها هم هستن نمیتونن جواب بدنپس خواهش میکنم وقتی اگاهی ندارید از روی گفته های دیگران میزان سخت و اسونی واسه رشته ها تعیین نکنید
ما واقعا جهان سومی هستیم!!!! خیلی جالبه تو کشورهای دیگه سیستم دانشگاهشون عکس مال ماست!! این همه جوون بیکار و ناامید تو کشورمون ریخته نصفش خاطره سیستم آموزشی غلط ماست!!!
 بعضیا بهتره حرف دهنشونو بفهمن یعنی چه مرده شور ایران وببرن .از نظر من این حرفا نسبت به کشور خودت خود باختگی فرهنگی هسش .همش گفتین ایران اینجوری وانجوری.درحالی ایران یکی بهترین وپرافتخارترین کشورهاس این ادمای داخلش هستن که بدنامش ونابودش میکنن چه معلوم اگر شماهاهم جای طراح سوالات بودین همین کاررو نمیکردین.پس بشین خودتو اصلاح کن ایران یه کشوری هس که سرجاشه وزبون هم نداره
چرا الکی از کنجور ی دیو ساختین اصلا اینطوری نیس اونم ی امتحانه هرکی خونده باشه قبوله هرکی نخونده باشه قبول نیس
چرا الکی از کنکور ی دیو ساختین اصلا اینطوری نیس اونم ی امتحانه هرکی خونده باشه قبوله هرکی نخونده باشه قبول نیس
بابا چرا چرت و پرت میگین...کنکور سخت برای کسایی هست که اصلا مفهمومی نمیخونن..تست های کنکور 95 خیلی اسون بود..اونایی که میگن سخت بوده
خودشون نخوندن و نظریه الکی میدن
سلام.منم کنکوردارم.یعنی پنج روز دیگه از استرس دارم میمیرم.برام دعا کنین.خیلی خوندم ولی میترسم کنکورخراب کنم اخه میگن سخته
Ali Ghorbani Gazar
به معنای واقعی کلمه از این کنکور لعنتی حالم به هم میخوره.
اصلا اسمشو که میشنوم میخام برم دستشویی.
هیچکس جز کنکوری ها نمی تونه بفهمه روزی دههههههه ساعت درس خوندن یعنی چی .
سلام به همه من داوطلب کنکور۹۶ هستم و دوساله که بطور میانگین روزی ۷_۸ساعت درس میخونم.با این همه درس خوندن باز استرس دارم و از حرف خانواده و مردم میترسم.اونایی که میگن هرکی بخونه استرس نداره حرفشون درست نیست چون مثلا من با اینکه اینهمه درس خوندم باز هی فکر میکنم سرجلسه یه اتفاقی میفته.حیف دوازده سال مدرسه رفتن و صبح زود بیدار شدن که بخواد تو چهار ساعت خلاصه بشه...
سلام من امروز کنکور انسانی 96 رو دادم و واقعا سخت بود دوست رشته مدیریت قبول بشم اما اصلا امیدی ندارم
اینکه میگن کنکور معیار خوبی نیست به نظر من در مقایسه با سایر معیار ها بلکه ارجح تر نیز هست ...هر که زیاد درس خونده نتیجه گرفته اینا همش شایعه است
سلام من بخاطر کنکور عصبی شدم و کارم به دکتر اعصاب کشید وقتی نظر دوستان رو میخوندم فقط گریه میکردم چون عاشق ایرانم چیزی نمی گم ولی خدا خوشش نمیاد من که ۱۹سالمه بجای لذت بردن از زندگیم افسرده بشم و گوشه خونه بیفتم
وااای تا4سال دیگه چی میشه ینی فکرکنم پشت کنکور به گوربریم ما دهه هشتادیا
واقعا که خجالت داره مگه ما چه کناهی کردیم
منکه 7سال پشت کنکور موندم
کلی بیماری اعصاب و روان گرفتم وزنم رفته رو90
واقعاً نهابت بیشعوریشونو که این وضع مملکته
7سال از عمرم به باد رفت خوشی نکردم حوونی نکردم نفهمیدم جوونی چیه
این همه درس میخونیم اخرش ک چی میخواد چی شه
واقعا خیلی زور داره و دیوانه کنندس که دوازده سال صبح بلند شدن و سرما و برف و امتحان و کتک و استرس بخواد تو چهار ساعت به باد بره ، یا خدا آدم دیوونه میشه
سلام من امسال میرم دهم ریاضی تو تیزهوشان .
خیلی واسه کنکور استرس دارم همین دیشب خواب کنکورو دیدم .
از اول دبستان تا حالا معدلم ۲۰ بوده .

اما اینکه تو کشور خیلی ها هستن که خیلی خیلی از من قوی ترن و اینکه سهمیه شاهد هم هست بیشتر منو نگران می کنه .

از اینکه معدلم ۲۰ نشه تو دوره دوم و رشته ریاضی فیزیک اونم تو همچین مدرسه ای خیلی می ترسم .
آیا فقط نهایی تاثیر داره تو کنکور
یا نمره هایی که خود مدرسه هم می ده تاثیر داره ؟
اصلا استعدادهای درخشان اگه نمرات مدرسه باشه سهمیه داره تو کنکور یا نه ؟
کنکور ریاضی چه طوره سخته یا آسونه ؟

من واقعا استرس دارم . تا پایان دوره ی دبستانم اصن به کنکور فکر نمی کردم ولی از وقتی وارد دوره اول شدم هی استرسم داره زیاد می شه . الان شاید اندازه یه کنکوری استرس داشته باشم
مثلا در آینده مینویسن قدیمیها دوره ی بردگی درسی رو تحمل میکردن بچه ها باید از صبح تا شب درس میخوندن بعدش هم انقلاب درسی صورت گرفت مثلا شبیه کلیسا 😁 بعدم هیشکی به تخمش نیست که ما عمرمون رو تلف کردیم
من امسال کنکور دارم‌و تجربی هستم من اصلا استرس راجب کنکور ندارم ولی این مطالب رو که خوندم استرس که هیچ لرز گرفتم چرا کشور ما باید ایقدر سخت بگیرن برای یه کنکور اصلا نظام اموزشی خوبی ندارن و به دانش اموزی که قراره کنور بده توجه نمیکنن .واقعا متاسفم‌که توی‌کشوری زندگی‌میکنم که به هیچ چیزی اهمیت نمیده .‌...
کنکورباید مثل قیف باشه ینی همه بتونن راحت وارد دانشگاه شن و سخت مدرک بگیرنوبیان بیرون اما متاسفانه تو کشور ما عکس این واقعیته...سیستم ورودی دانشگاه های ایران یه قیف برعکسه!ینی سخت وارد دانشگاه میشن ولی راحت مدرک میگیرنو میان بیرون
واقعا برای ایران متاسفم
از بعضی اونایی ک از سهمیه استفاده میکنن بدون این ک درس بخونن فقط میرن سرجلسه کنکور میشینن بعدشم یکی از رشته های خوب بیرابزشکی یا هرچی دیک قبول میشن بعدمیان بیش ما بیچاره ک کل عمرمون با درس خوندن گزشت میان بز میدن حقمو حلاااااااااااااااااال نمیییییییییییکنم کنکورباید بر اساس تلاش و سطح علم قبولی بگیره روز قیامت حقمو ک عمرمو ک با کلی استرس گزروندمو از تمام مسعولین میگیرم
من واقعا متاسفم واسه نظام آموزشی ایران! هیچ جای مغز ادم نمیتونه اینو درک کنه که طرف باباش یا هفت جد و ابادش اگه جانباز باشن یا چمدونم شهید و این حرفا میتونن راحت برن دانشگاه!!!
آقا شهید و جانباز ارزش خاص خودشونو دارن درست.. پول خونه ماشین ویلا هرچییی دوس دارن بهشون بدین..ولی علم خریدنی نیست بخدا..این دکترایی که میری پیششون هیچی نمیفهمن تازه مورد داشتیم موقع نسخه نویسی اینترنتم سرچ کردن همینان....حالا هی یه سریا برن سر جلسه درو دیوار نگاه کنن و مفت قبول شن و مملکت ب فنا بره و خنگای جامعه بشن پزشکای مملکت!! از هرچی بگذرم از اینا نمیگذرم چون پیر شدم سره همین کنکور لعنتی...
۲۱ بهمن ۹۷، ۱۱:۰۵
پاسخ:
ممنون از نظرت
بهشت را به بها میدهند نه به بهانه
جوان افسرده
بچه ها من کنکور 97 رو دادم.خیلی خیلی سخت بود خدا ازشون نگذره 12 سال زحمت کشیدنم رو نابود کردن.
کنکور ۹۸ چطوری میشه بازم سخت هسش پش کنکور موندم امسااال😭😢
خداااا لعنتشون کنههه آخ الان ما تو این سن بااید عشق و حاال کنیم کههه ن اینطوری اینهمه استرس بکشیم
الان من هر شب دارم کابوس میبینم واس کنکور
۲۱ بهمن ۹۷، ۱۰:۵۷
پاسخ:
الان که دیگه لیست رشته های بدن کنکور رو اعلام کردن میتونین اونها رو انتخاب کنین!

سلام من که با یک بچه ۷ سال از درسم عقب موندم و تازه دارم برای کنکورتجربی میخونم .ولی این کاش میتونستم اقامت بگیرم توی کشورهای آمریکایی و اروپایی میرفتم .هزینه اش خیلی زیاد ولی بجاش میدونی عمرت و پولت هدر نمیره .پسر خاله من رفت کانادا بدون کنکور الان داره برمیگرده شده دکتری برای خودش .خیلیم از دکترای ایران بهتر.حیف نکنید خودتون . پول دارید برید. همین
واقعا حیف ک اینجا زندگی میکنیم من میتونم برم اونر ولی کسیو ندارم همش دعا میکنم ی نفر پیدا بشه باهاش برم کنکوری 98 هستم و مطمینم امسالم سخت تر از سالهای دیگست با اینکه روزی 12 ساعت میخونم ولی امیدی ب قبول شدن ندارم خدا پشت و پناه هممون باشه با این مملکتی ک داریم
الکی اعصاب خودتون خرد نکنین همینه که هست داری توی این کشور زندگی می کنی باید کوتاه بیای فقط اگه واقعا میخوای به هدفت برسی بهونه نیارد تلاش کن👊💪💪💪
۱۸ آبان ۹۸، ۰۸:۱۷
پاسخ:
آفرین
سلام بچه ها آیا در سال 99 کنکور نظام قدیم هست ؟ یا حذف میشه ؟
۱۸ آبان ۹۸، ۰۸:۱۶
پاسخ:
سلام نظام قدیم همچنان هست

با سلام . چرا مسئولین مملکت اینقدر بی توجه هستند . چرا کتاب های درسی الان نسبت به ده و پانزده سال پیش بسیار بسیار سخت تر شده است . چرا مسئولین میخواهند مردم را اذیت کنند.
مگه مردم چه گناهی کردند که باید زجر بکشند.
نفرین آدم های دوره قبله ..... نفرین
۱۸ آبان ۹۸، ۰۸:۱۶
پاسخ:
سلام ممنون از نظر شما - باید بگم کتاب های درسی هر سال نسبت به سالهای قبل ساده تر شده
سلام من کلاس هشتم هستم و العان هم سال ۹۸ هست و اینکه تاچهارساله دیگه کنکور سختر میشه ایا?
کنکور همش همینه هر کس پولدار باشه میگم که قبول شه یک جوری سوالاشونو میارن کخ تو تلویزیون با روش های کاملا مسخره ای میان حل میکنن بعد می خوای برای بازی میبنی که ۱۰ میلیونا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی