آموزش فیزیک بودجه بندی فیزیک روش مطالعه فیزیک تسلط به فیزیک در کوتاه ترین زمان

تعداد شرکت کنندگان کنکور سراسری 99

دیروز یکی از بچه ها گفت آقای رزمگیر چرا هی میگین کنکور زمان ما سخت بوده و الان آسون شده؟! کنکور کنکوره دیگه!

سایت رسمی مهندس کوروش رزمگیر

خب من آمار تعداد شرکت کننده ها و قبولی های هر سال رو توی نمودار آوردم و در پایین میبینید  که تعداد شرکت کننده ها هر سال کمتر و تعداد قبولی ها هر سال بیشتر شده!

کنکور 98 سخت یا آسان : جمع بندی خیلی جالب!

قبل از اینکه ادامه بدیم اگه میخواین راجع به بودجه بندی فیزیک کنکور تجربی اطلاعات کامل و جامعی کسب کنین حتما این مطلب رو بخونین

قابل ذکر هست که بنده سال 1382 کنکور دادم! یعنی سالی که کنکور بیشترین تعداد شرکت کننده تاریخ رو داشت!

 

میله های آبی نمودار تعداد کل شرکت کننده در هر سال و میله های نارنجی نمودار تعداد قبولی های کنکور در هر سال رو نشون میده

همانطور که ملاحظه می فرمایید در سال 1382 تنها 17 درصد شرکت کننده ها توانستند وارد دانشگاه شوند و در سال 1391 ، 63 درصد از شرکت کننده ها وارد دانشگاه شدند!!

با توجه به آنچه مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور  اعلام کرده 

در این دوره از کنکور (کنکور سراسری سال 1398) جمعا تعداد یک میلیون و 118 هزار نفر و 699 نفر در کنکور امسال ثبت نام کرده اند .

نکته جالب اینه که تعداد داوطلبان رشته تجربی تقریبا 4 برابر شرکت کنندگان رشته ریاضی و 2.2 برابر شرکت کنندگان رشته انسانیست .

 

تعداد شرکت کنندگان کنکور سراسری 98 :

 

 کل : 1،118،699

تجربی: 637،000

انسانی:282،151

ریاضی:164،278

هنر:24،769

زبان:10،501

 

برای مطالب بیشتراز کنکور و به خصوص فیزیک به سایت زیر سری بزنید:

سایت رسمی مهندس کوروش رزمگیر

http://telegram.me/krazmgir

بودجه بندی فیزیک کنکور تجربی

سوال این روزهای دانش آموزان : آآیا کنکور در حال سخت تر شدن است ؟

تضمین درصد 100 در کنکور؟!
 

تعداد داوطلبین کنکور سراسری

تعداد شرکت کنندگان کنکور 94

کنکور 94

کنکور 94 چگونه است

۹۴/۰۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۱
کوروش رزمگیر

نظرات (۱۰۵)

تعدادشرکت کننده در کنکورریاضی امسال جن نفره؟
کنکورامسال نسبت به پارسال سخته یاآسون.........؟؟؟؟؟؟؟
،تعداد داوطلب های منطقه 3چند نفر هستند؟

خسته نباشید میخواستم تعداد داوطلبان ریاضی منطقه سه رو بدونم توی کنکور 94

 

۷ خرداد ۹۴، ۲۳:۰۸
پاسخ:
به تفکیک منطقه اعلام نشده
دعا میکنم که همه هر چی که میخان در بیان.
واسه منم دعا کنید..
فاطمه ریاضی فیزیک
سلااااام دوستان دعا کنید همه به چیزی میخوان برسن خدا کنه منم چیز خوب قبول بشم 
۱۸ خرداد ۹۴، ۲۲:۵۶
پاسخ:
آخه نمیشه همه به چیزی که می خوان برسن ! اکه میشد که دیگه کنکور نبود!
سلام انشاالله که همتون خوب بدین....






اصغر کوچولی ناز
کیچولو های ناز خوب درس بخونیدتا درودی دیگر بدرود

۱۹ خرداد ۹۴، ۱۷:۳۷
پاسخ:
فکر کنم در اثر زیاد درس خوندن قاطی کردی ;)
سلامممممممممممممممممممممم.اصغر اقا خیلییییییییییییی بیخودی .اصلا تو میدونی کنکور چند بخشه که حالا نظردادی..........اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه حالم بهم خخخخخخخخخخخخخخوورررررررررررررررررد.
۱۹ خرداد ۹۴، ۱۷:۳۷
پاسخ:
منظورت اصغر کوچولوی نازه؟!
سلام من کنکور تجربی دارم 
ازمون سنجش اخری 100 هزار نفر شرکت کننده داشت
ایا 400 هزار نفر دیگه سیاهی لشکرند ؟
۱۹ خرداد ۹۴، ۱۷:۴۰
پاسخ:
بیشتر از 400 هزارنفر سیاهی لشکر هستن!
بله اخه اصغردیگه چه اسمیه وااااااااااااااااااااااالااااااااااالللللللللللللللل
۲۰ خرداد ۹۴، ۲۳:۳۷
پاسخ:
اصغر هم اسمه واسه خودش خب!
بله اخه اصغردیگه چه اسمیه وااااااااااااااااااااااالااااااااااالللللللللللللللا

عجب
معلوم نیس چرا ثبت نام میکنن،فقط ب ما جو میدن
بعد ی سوال دیگه رتبه سنجش اخر معمولا با کنکور چقدر تفاوت داره؟
۲۰ خرداد ۹۴، ۲۳:۳۸
پاسخ:
نزدیکه معمولا
به نام خدا 
مسعود هستم 
یکی از اعضای چهارصدهزار نفر سیاه لشکر 
دوروز دیگه کنکور دارم هیچی ام نخوندم 
محض اطلاع رتبه آزمون آخر سنجشمم بیست هزار شده 
شیمیو منفی زدم 
زیستم منفی زدم 
عمومیامم زیر بیست 
امیدواری ازین بیشتر؟؟؟؟؟
بابا چی میخوایین دیگه اه 
همه تون قبولین 

۲۰ خرداد ۹۴، ۲۳:۳۹
پاسخ:
احسنت ! ... همه قبولن 
یه خدا قوتی چیزی 

۲۰ خرداد ۹۴، ۲۳:۳۹
پاسخ:
خدا قوت!
نبووووووووود

یه سوال پس چرا شماره داوطلبی من دو میلیونه؟ربطی به تعداد داوطالبا داره؟

دوستان من 2 سال پیش کنکور دادم از اون چیزی که فکر میکنین خیلی خیلی اسون تره اما 1 چیزی تله های درسی در سوال ها موجوده که داوطلبو گیج میکنه و این باعث میشه که اون نتیجه لازمو نگیری فقط باید به خودت اطمینان کامل داشته باشی سوالی رو که بلد نیستی نزن چون بزنی احتمال غلط بودنش 70 درصده به دلیل تله امتحانیش باور کنید سخت نیست اصلا 
فقط خودتونو باور داشته باشین و زحمتاتونو با استرس هدر ندید  انشاالله موفق باشید همه شما  
سلام دوستان..سوال داشتم.خواهشا راهنمایی کنین..
من بین عمومی ها همه رو 30 میزنم و فقط انگلیسی 65 میزنم..
بین تخصصی ها هم که..
ریاضی و فیزیک هم 40
زیست20
شیمی35...
رتبم حدودن چند میشه؟ منطقه 2 هستم..
لطفا جواب بدین..

اااا!؟
خدایا ۴۰۰هزار نفر سیاهی لشکرن ایولا.پس من پزشکی میارمممممم ....!!!:)))))))))
هستی خانوم تو رشته تجربی باید زیست رو بالای ۵۰بزنی تا رشته و دانشگاه خوبی قبول شی.آخه ضریبش از بقیه خیلی بالاتره.موفق باشی:)
سلام کنکور زبان چند نفر شرکت کردند ؟؟؟؟؟!!!!!
هستی خانوم رتبه احتمالی شما با توجه ب سایت گزینه 2 بین 12000 تا 14000 میشه
کسی مبدونه امسال ریاضی
ادبیات ۲۰
عربی۱۶
دینی و زبان۵۰
شیمی۵
ریاضی۵
فیزیک۱۵ یا۱۰چن. میاره منطق دو
همه مون خاک ب سر میشیم الکی دلتونو خوش نکنید
سلااااااااااااااااااااااااااام به همه کنکوری ها من یه دختر سر خوشم و جز سیاهی لشکرام هیچی هم نخوندم ولی خیییییییییییلیییییییی امیدوارم شم هم امیدوار باشید تا دردی دیگر بدرووووووووود
رویا خانوم اگه بر اساس منطقه حساب کنین سهمیه منطقه احتمالا 18000 تقریباً
ایشالله سال به سال کمتر بشه ریاضی فیزیک :دی
قاسم جان مطمینید پس چرا تخمین رتبه قلم چی میگه بیست هزار اینا،اره من تقریبا همینا و زدم اختصاصی شاید یه کوچولپ جا به جا شه اما نه خیلی عمپمی ام انشالله درست،ممون اگه کسی اطلاع دقیق تر داره کمکم کنه ممنون.هشتا فیزیک یکی شک دارم
دو تا شیمی که یکیش و شک دارم
سه تا ریاضی 
اینا و مطمینم
دینی چهارده تا یا سیزده تا زدم
زبان دوازده تا فکر کنم
ادبیات شیش تا
عربی چهارتا
عمومی درست غلطش و نمیدونم.
ولی جدی سخت بود کنکور سخت کلا
بچه ها صحیح کردم 
ادبیات۱۸-۱۳
دینی۴۲
عربی۱۰
زبان۳۶
فیزیک۱۴
شیمی۴
منطقه دوتخمین رتبه قلم چی میگه ۲۶۰۰۰تا۲۴۰۰۰
اما امسال که داوطلب کمه و...
یعنی واقعا ۱۸۰۰۰میارم
آقایون و خانوما الکی از این اعداد وارقام نترسین به قوله اینا همه اومدن دور هم یه امتحانی بدن آخرشم برن رودهن ثبت نام درس بخونید قبولید
۲۵ خرداد ۹۴، ۱۸:۳۶
پاسخ:
آفرین!
غلامیخواه
سلام انسانی منطقه 3 چند نفرن؟
تخمین رتبه زدم4500تا5000 درمیام سال 93 به نظرتون امسال چند؟
سلاااام 
من آخرین سنجشمو شدم 500رشته ام ریاضی 
اما کنکور به تمام معنااااااااااااااااا خراب کردم 
اگه میدونستم این طوری میخواد بشه اصلا درس نمیخوندم 
الااااانم اصلا دیگه هیچ انگیزه ای برا زندگی ندارم 
فقط از خدااا مرگمو میخوام 😭
سلام ببخشید من با این درصدا زیر 10هزار میشم منطقه 3هسم 

ادبیات 55
معارف 70
زبان 51
عربی 12
ریاضی 0
زیست 31
شیمی 36
فیزیک 16 
سلام ....... رشتم ریاضیه رتبه ی سنجش آخرم 900 ولی حس خوبی نسبت به نتیجه ی کنکورم ندارم ... برام دعا کنید لطفا
سلام سروشم امسال کنکور ریاضی دادم   حس کنم همتون به سخت بودن  درس شیمی ریاضی پی بردین:-\
سلام رشته تجربی ام منطقه 3
ادبیات20زدم
معارف40
زیست 80
فیزیک5
رتبه ام حدوداچندمیشه؟
محمد شهاب
احترام گذاشتن هم چیزه خوبیه پانته خانم. 
امیدواری شاهکلید تمام در هاست 
سلام میخواستم ببینم دقیقا کنکور زبان امسال چند نفر برمیداره؟
سلام دوستان امسال تعداد داوطلبان رشته هنر 10 هزارتا و گفتن رتبه پایین تر از 10 هزار هم همه قبولاً
برای تخمین رتبه به سایت گزینه2وکانون برید.ولی خداییش سایت کانون جالبتره. این رابه یادداشته باشیدکه: اگرخداارزویی رادردلت انداخت بدان که توانایی رسیدن به انرادرتودیده
باسلام خدمت همه ی دوستان.انقدر غصه ی کنکور رو نخورید عزیزان .فارغ التحصیل های دانشگاه شریف اونم تودوره دکتری بیکارن شما دارین روی کنکور که هیچ هم محسوب نمیشه حرص میخورین .اگه میتونین برا خودتون کاری دست وپا کنین حتما اینکار روبکنین چون بعد دکتر شدنتون بهتون میگن ماهیچ تعهدی درقبال اشتغال شما نداریم.پس عزیزان به فکر خود کشی نباشین چون بعد چند سال میبینین که کسایی که رفتن تو بازاروکار همه چی دارن وشما موندین با یه مدرک که هیچ ارزشی نداره. توی این وضع واوضاع فقط برای چند تا رشته خاص اونهم تورشته تجربی کاروجود داره تورشته های دیگه اگر نابغه هم باشی بدون پارتی هیچ آینده ای نداری اگر هم قبول نداری حرفام رو بدون که خود من هم این حرفها رو قبول نداشتم الان بعداز 10 سال درس خوندن دانشگاهی تازه این نتیجه رو قبول کردم بچه های ریاضی بدونین اگه پروفسور حسابی امروز زنده بود بیکار بود حالا بااین حرف ها بازم میخوای خود کشی کنی ali bax. پیشنهاد من اینه که اینقدر دنبال توهمات نرین واز ازندگی همیجوری که هست لذت ببریید وشاد باشید. فدات ستاره بچینی.
سلام
تعداد داوطلبان رشته ریاضی منطقه 2 چند نفر بود؟
زده کل شرکت کنندگان زبان ۷۰۰۰نفر ‍بس من چجوری شدم ۱۴۰۰۰؟؟؟
۲ مرداد ۹۴، ۰۰:۲۴
پاسخ:
7000 نفر تعداد کساییه که فقط در آزمون زبان شرکت کرده اند 
سلام
تعداد شرکت کننده های کنکور تجربی در هر منطقه چند نفر بوده؟
سلام
منطقه ۲ بهتره یا ۳ کدومشون بیشترن؟؟؟؟
امیدوارم کنه سه هزار بورسیه غیر قانونی نبوده باشه. و سه سال دیگه یکی بگه قبل از کنکور رتبه بندی شده و کسی حق نداره رسانه ای کنه,
امیر خان جان
هوووووووووف تف تو کنکوررررررر
سلام من سه ساله دارم کنکور میدم هردفعه هم یه رتبه مزخرف گرفتم دیگه امسال ثبت نام نمیکنم میخوام بگم بهتره ماکه سهمیه اینا نداریم بریم امریکا درس بخونیم که دانش اموز وبامعدل 12بدون پیش دانشگاهی تورشته موردعلاقش ثبت نام میکنن حتی دررشته پزشکی فقط حیف که مخارج زیادی میخواد
نه تورو به مولا این آمارو از کجات در آوردی کنکوره زبانو میگم 6981 نفر آخه !!! جوابه کنکور اومده زده آخرین فرد قبول شده 13000 خرده ای نه می خوام بدونم حضرت عباسی این6981 نفرو از کجات در آوردی جوابمو بده مسئول سایتتتتتت
۲ مرداد ۹۴، ۰۰:۱۷
پاسخ:
دوست عزیز آماری که در بالا ذکر شده، تعداد کسانی هست که فقط در کنکور زبان شرکت کرده اند ... بقیه داوطلبان کسانی هستند که در رشته های دیگر هم ثبت نام کرده اند ... تعداد کل کارت هایی که برای داوطلبان زبان شرکت کرده اند حدود 112 هزار و 244 کارت است.
خوب بگو اینو الکی ما دل بسته بودی گفتیم اینجوری باشه دانشگاه تهران رو شاخشه. خدایی خودت قضاوت کن 6981 کجا 112 هزار کجا اینجوری آمار می دی این نکته هاشم بنویس ملت نرن سره کار.
این پیام واسه اون خونومی هستش که میگه با معدل 12 تو امریکا میشه پزشکی خوند نکته این جاست که واسه پزشکی خوندن تو امریکا باید قبلش لیسانس یکی از رشته های مرتبتشو بگیری مثل زیست شناسی و...بعد تازه اگه معدلت مناسب بود وارد دانشکده ی پزشکی بشی فهمیدی هفت خان رستمه. ضمنا مگه هرکی سهمیه داره میره دانشگاه این همه آدم کورو کچل که هر سال از پشته کوه رتبه برتر میشن تنبلی خودمونو پای بقیه نزاریم
من سال 76 کنکور دادم . اون زمان احتمال قبولی زیر 9 در صد بود . اگه الان این فرض رو در نظر بگیریم که 50 در صد داوطلبین سیاهی لشکر هستند. در حال حاضیر همه اونهایی که نمیخوان وارد دانشگاه بشند میتونند به راحتی قبول بشند. تنها رقابت سر انتخاب رشته و دانشگاه معتربه. پس به امید یک رشته خوب توی یک دانشگاه خوب تمام سعی تونو بکنید. موفق باشید
کنکور 94 نامردی بود من تخمین رتبه ام 4000 بود شدم 9000 با اینکه درصدهام بد نبود عمومی ها بالا 50 اختصاصی ها بازه ی 20
عاغا همتون گند زدید اینقد بحثم نکنید!
اقا من رتبم هفتاد هزار شده کجا قبول می شم آخه به من گفتن دانشگاه تهران قبول می شم یکی کمک کنه؟
برو هن هن کن با رتبه هفتاد هزار چلغوز اباد زابل هم نمی یاری
۱۵ شهریور ۹۴، ۱۱:۵۴
پاسخ:
میتونه ;)

سلام خسته نباشید من رشتم ریاضیه و منطقه3 هستم و سال 95 کنکور دارم . میخواستم بدونم تعداد شرکت کنندگان در کنکور ریاضی سال 94 چند نفر بوده؟
خواهششششششش میکنم یکی جواب منو بده من تجربی هستم ولی میخوام کنکور زبان هم بدم اگر ادبیات و دینی رو تو کنکور زبان بالای 80 بزنم و عربی هم حدود 50 بزنم و زبان عمومی و تخصصی هم که 0 درصد!! میتونم با این وضعیت زبان روسی یا فرانسه یا...(به جز انگلیسی) تو دانشگاه هایی مثل مشهد یا گیلان یا تبریز ...قبول شم ؟؟!!!
سلام دوستان برای رشته مدیریت چه رتبه ای لازمه برای منطقه 2 البته من تجربی هستم
وحیدووووو
سلام من اماری از کنکور سراسری رشته الکتروتکنیک (برق) میخوام از کجا پیدا کنم لطفا راهنمایی کنید تشکر.
خیلی باحالین،،،کلی بهتون خندیدم خخخ
اقا خواهشا اگه کسی میدونه تعداد شرکت کنندگان ریاضی95چقده بگه.تو هیچ سایتی نیست
۱۵ آبان ۹۴، ۱۳:۳۱
پاسخ:
بذار اول ثبت نام بکنن!
کنکوریای 94شانس اوردن .عمومیاشون ک کشک بود راحت رتبه اوردن.ی فیزیکشونم اسون بود ک انقد قپی اومدن 100%امسال سخت میاد...هوووف
اقا امسال چند نفر رشته ریاضی ثبت نام کردن؟؟؟؟؟
منظورم اینه چند نفر اصلا رفتن تو رشته ریاضی؟؟؟؟؟؟

هرکی جوابمو بده جایزه میگیره :-)
سلام تعداد حاضران کنکور 95 در رشته دیاری چند نفر هستن
فائزه نادری
منم امسال کنکور دارم
رشتم ریاضیه
امیدوارم هرکس به اندازه تلاشش موفق باشه
سلام ببخشید ی سوال ،تو سال سوم روزی چن ساعت باید درس بخونی تا پزشکی یا داروسازی تهران یا بهشتی قبول شی؟ رتبت هم توی سنجش باید چند بدشه
سلاااااااام من کنکورپارسال تجربی را217هزارشدم ینی امسال پزشکیامیارم خخخخخ خودم ک خیلی امیددارم😄😄برام دعاکنید فلن ک متوسل شدم ب 124هزارپیامبر
من سال 98 کنکور میدم...دعا کنید یه رتبه عالی بیارم...
سلام بچه ها
مجـــــــــــــــــــــــــــید دلروز
سلامتی هر چه درس خونه .....
سلام.آقای رزمگیر ازاونجایی که معلومه بازدید کنندگان وبلاگتون زیاده ودانش آموزهستن بیزحمت هفته یک یادوتا سوال فیزیک تستی سال سوم یاچهارم بزارین.اینجوری خیییییییییییییلی خوب میشه وبچه هامیتونن جواب بدن تشویق میشن
آقای رزمگیر مامنتظرجوابیم هااااا
ببخشیددرکنکور۹۵تعدادشرکت کنندهای علوم انسانی چندنفرن؟؟؟؟
سلام دوستان امسال چندنفربه کنکور سراسری ریاضی ثبت نام کردن
سلام.من بهتون قول میدم رتبه تک رقمی کنکور95 باشم.نمیگم رتبه اول چون معدلم همچین خوب نبوده ولی تک رقمیو میارم.خلاصه تو تک رقمی های 95دنبال محدثه نامی بگردین!اینقدر هم نگین سیاهی لشکر چون همه میتونن لایق بهترینا باشن.خودتونو بهترن بدونین!موفق باشین
سلام منم امسال کنکور دارم روزی 7 تا 8 ساعت میخونم رتبمم تو قلم چی 30 هزار میشه به نطرتون میتونم پرستاری بیارم تمام ارزوم اینه که پرستاری در بیام
سلام.
من امسال کنکور زبان میدم. به چیزی جز ادبیات انگیسی هم فکر نمی کنم.
خوش به حالم !!!! چقدر شرکت کننده هاش کمه!!!!
ولی خداییش درسامم میخونما.
امیدوارم هرکسی که زحمت کشیده نتیجه زحمتاشو بگیره.
دعا کنید توی شهر خودم اصفهان قبول بشم...
سحر خانوم :)))
سلام خسته نباشین:)
خوبین خوشین سلامتین؟
من میخام فلسفه ی فیزیک بخونم اما نمیدونم تعداد شکت کننده هاش چند نفره و برای دانشگاهای دولتیه تهران چه رتبه ای نیازه...
اگ اطلاعاتی دارین لطف کنین در اختیارم بذارین
و چندتا کتاب و منبع معتبره اینترنتی بهم معرفی کنید
با تچکر:))
سلام.من سال چهارم تجربیم با معدل نهایی 19.6
اولا خیلی خوب مبخوندم ولی الان انگیزه ندارم.تراز کانونم هم 5600.اینده منو در چی میبینین؟ :(
سلام ارمین جان من رقیبت هستم امیدوارم هردو موفق بشیم
سلام به همه ی دوستان ... امیدوارم هر کسی که واقعا تلاشش راکه کرده قبول شه اصلا نا امید نباشید با درس خوندن با دقت همهتون قبولید{تجربی ها...انسانی ها...ریاضی ها...هنری ها...زبانی ها...}
سلام به همه دوستان کنکوری
من میخوام درباره تجربیات خودم بگم براتون به نظرم بهتره برای کنکور حتما کلاس برید چون کلاس رفتن به شما اعتماد به نفس میده و باعث میشه با اطمینان بیشتری آزمون بدید.من خودم آموزشگاه کنکور علوم میرفتم میتونم بگم نسبتا خوب بود ولی قوانین خاص خودش رو داشت.
سلام لطفاتعدادشرکت کننده های رشته علوم انسانی روتوکنکوراگه اطلاع داریدبگیدچندنفره ممنون میشم
سلام......پس چرا تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان نیست؟؟؟؟؟؟؟ یه سایت بگین لطفاااااا
مرررررسی

کسی میدونه اگه من
ادبیات 60
عربی40
دینی90
زبان 96
زبان تخصصی 60
بزنم....رتبه م چند میشه؟؟؟؟ لطفااااا جواااااب بدین مممممنووووووون
سلام. دوستان قسم می خورم که رشته ریاضی هیچ آینده ای نداره بنابراین وقت خودتون تلف نکنید با درس های سختش. من الان مهندس با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه تهران هستم و برای راهنمایی شما این مطلب رو نوشتم
سلام ببخشید زبان گفته شش هزارنفر تعدادکارت صادر شده رو گفته صدودوازدل هزار یعنی چی؟
سلام کسی اخرین امار شرکت کنندگان تجربی رو میدونه
چرا تعداد شرکت کننده های فنی و حرفه ای رو نمیزنید :(
سلام
میدونید کنکور 94 علوم انسانی سهمیه ایثار گران چقدر بوده؟
میشه پنج شنبه که کل کارت ها صادر شد تعداد داوطلبان ریاضی رو اینجا بزنین؟؟
اون کسی ک گفته رشته ریاضی آینده نداره میتونم بگم کاملا کار اشتباهی کرده امیدوارم هدایت بشی
تعداد داوطلبان رشته ریاضی ؟؟
ما فنیا عنیم نزدین؟!
فقط خدا آخر عاقبت ما تجربیا رو بخیر کنه با این اوضاع
آمین
زهرا*ریاضی
سلام تعداد داوطلبان زبان خارجه منطقه 3 چقده؟95
باسلام...من رشتم ریاضیه ومعدل کتبی 14/84 آیا میتونم بادرصدهای
ادبیات90
دینی85
عربی20
زبان50
....
ریاضیات40
فیزیک20
شیمی50 تودانشگاه فرهنگیان تبریز قبول شم؟؟؟
کی جدول اماری سهمیه ها دارد
ما فنیا آدم نیستیم؟ هرجا میگردم حتی تعداد داوطلباشم نزدن:/
من کلاس ١٠هستم تجربی میگن کنکور نداریم تکلیف ما چیه
چرا بین تعداد شرکت کننده ها و تعداد کارتهای صادر شده در رشته هنر و زبان اینقدر اختلاف هست ؟ اصلا این دو تا چه فرقی با هم دارن ؟
سلام
من 99 کنکور دارم
رشتم ریاضیه
از دوستانی ک توی این راه رفتن ونتیجه گرفتن(مثلا دانشگاه های تهران)میخوام راجع به چگونگی مطالعشون توی درسای عمومی خصوصا ادبیات و زبان و اختصاصی،اینکه چ موسسه اموزشی میرفتن وازمون میدادن،من خودم امسال گزینه دو بودم،واسه تابستونم موندم کجا برم لطفا خواهش میکنم راهنماییم کنین....ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی